مقالات

هارمونی رنگ و چیدمان با حوله های هنر

هارمونی رنگ و چیدمان با حوله های هنر

میل به نظم، چیدمانِ هماهنگ و از همه مهمتر زیبایی، هدیه ای از خداوند است که در وجود همه ما انسان ها قرار دارد، این میل را می شود در جنبه های مختلفی در زندگی پیاده کرد و یکی از این جنبه ها که عمومیت بیشتری دارد ، هماهنگی و زیبایی در رنگ و هارمونی و جنس لباس هایی است که ما استفاده می کنیم یا در کلام ساده تر میل در « ست » کردن آن ها.

اصول اساسی در هارمونی رنگ و ست کردن حوله ها

هنگامی که هارمونی رنگ و نوع چیدمان حوله های خودمان را با دقت و سلیقه انتخاب می کنیم؛ این موضوع در روحیه و خلق و خوی افراد خانواده قطعاً تأثیرگذار خواهد بود. حمامی را تصور کنید که چندین حوله با رنگ ها و طرح های کاملاً متضاد و مختلف به طور نامرتبی در قفسه ها در کنار هم قرار گرفته اند، تصورش هم بد بود؟! اشکالی ندارد، حوله هنر با سابقه بسیار زیادی که در تولید و خلق رنگ های بسیار متنوع در این زمینه دارد به شما کمک می کند.

پس حالا حمام یا کمد و قفسه ای را تصور کنید که با ست کاملی از حوله ها با رنگ های ست و یکدست جیدمان شده اند. مثلاً رنگ هایی با تناژ گرم که به ترتیب از قرمز و نارنجی و آجری و لیمویی تا زرد در کنار هم چیده شده اند. رنگهایی که به سادگی می‌توان حوله دست و صورت کودکانتان را که حوله هنر با اشکال کارتونی و رنگ های شاد، برای زیاد کردن میل کودک برای استفاده از حوله آن ها را طراحی کرده با حوله های دست و صورت خودتان و در نهایت با حوله های تن‌پوش حمام ست کنید. حوله‌های تن‌پوشی که حوله هنر با تنوع کامل رنگ و سایز بندی آنها را برای ست کردن در اختیارتان قرار می‌دهد.

ست کردن حوله‌های عروس و داماد

بعضی از افراد و سلیقه ها برای ست کردن حوله های عروس و دامادی خودشان، رنگ روتختی و سرویس خواب و تناژ رنگ کلی اتاق خواب را در نظر می گیرند و برایشان مهم است؛ و بعضی دیگر از افراد، رنگ های به کار رفته در سرویس حمام منزل را در نظر می‌گیرند.

حوله هنر با یک راهنمایی کلیدی و بی نظیر، انتخاب رنگ های زنانه و مردانه برای حوله عروس و داماد را به شما ارائه می دهد، پیشنهاد اول استفاده از دو حوله تن‌پوش با دو رنگ کاملاً متضاد است به عنوان مثال رنگ هایی با تناژ تیره برای آقایان که شامل حوله تن‌پوش حوله دست و صورت ، لیف و دمپایی می‌باشد که حوله هنر با سلیقه تمام این ست‌های عروس و دامادی را در جعبه های شیک و زیبا به شما ارائه می دهد و رنگ هایی با تناژ روشن برای عروس خانم ها که این تضاد رنگ تیره و روشن انتخاب بسیار مناسبی است، چون در نحوه چیدمان به شما آزادی عمل بیشتری می دهد؛ مثل رنگ های قرمز و مشکی یا مشکی و سفید یا قرمز و سفید.

یا می توانید رنگ حوله هایتان را از یک رنگ ولی با دو تناژ مختلف انتخاب کنید؛ مثلاً عروس خانم آبی کمرنگ و آقای داماد آبی پر رنگ یا رنگ هایی که در یک خانواده رنگ قرار می گیرند، مثل ست کردن دو رنگ صورتی و بنفش یا نارنجی و زرد با هم.

کیفیت حوله های عروس و داماد

در خرید حوله حمام عروس و داماد، علاوه بر زیبایی های ظاهری حوله و هارمونی رنگ و چیدمان در اتاق خواب یا سرویس، باید به جنس و کیفیت حوله ها بسیار دقت کنید. حوله هایتان باید جذب آب بالایی داشته باشند، پرز ندهند و همچنین پس از شستشو تغییر سایز ندهند.

حوله هنر که در بازار پر تنوع حوله حمام با اسم محبوب حوله تبریز و حوله درجه یک نیز شناخته می شود؛ می تواند با اطمینان و قیمت مناسب، این ست‌های زیبا و بادوام و با کیفیت را در اختیارتان قرار دهد. و تأکید برای استفاده از حوله های چند تکه حوله هنر برای این است که جهت ست کردن و چیدمان جهیزیه، این حوله ها در معرض دید اقوام عزیزتان هستند و بهتر است که از تن‌پوش گرفته تا حوله دست و صورت و حوله جیبی و لیف و دمپایی همه با هم ست و هماهنگ باشند و برای ست کردن همه این ها بدون دردسر و صرف وقت با خیالی آسوده پک کامل آن را از حوله هنر خریداری کنید.

ست کردن حوله های اعضای خانواده :

خانواده ای رو که شامل پدر و مادر و دو فرزند آنها می باشد تصور کنید، هر کدام از اعضای خانواده به طور طبیعی نیاز به حداقل 4 تکه حوله دارند. حوله حمام (تن پوش )، حوله دست و صورت، در بسیاری از موارد حوله استخری ، لیف و دمپایی حمام. هنگامیکه کمد اعضای این خانواده را باز می کنیم بهتر است این حجم زیاد از حوله را در یک هارمونی زیبا و هماهنگ از رنگ ها ببینیم یا تعداد زیادی حوله های رنگارنگ که به طرز شلوغ و ناهماهنگی از هم متفاوت هستند؟! مسلماً ما دوست داریم در حین اینکه چیدمان زیبایی به کمد و قفسه ها می دهیم رنگ ها هم به این نظم و هماهنگی کمک کنند.

برای خانم و آقای خانواده و فرزندان، چه پسر و چه دختر، می شود با کمال خوشوقتی تمام این تعداد حوله ها را ست کرد، حوله هنر با دوراندیشی و در نظر گرفتن همه سلایق و سایزها، این حوله ها را در تمامی رنگ ها برای همه اعضای خانواده تولید کرده است.

مثلاً میتوان از آبی تیره برای ست کردن حوله های پدر خانواده و از آبی روشن برای پسر خانواده استفاده کرد و در کنار این ها به زیبایی از صورتی تیره برای حوله های مادر و از صورتی روشن برای ست کردن حوله های دختر خانواده استفاده کرد ، به همین سادگی ست خانوادگی شاد و زیبای ما طراحی شد. حالا قفسه ای یا سرویس پیش رو داریم که این تناژهای آبی پر رنگ به کمرنگ و صورتی پر رنگ به کم رنگ نه تنها چشم نواز است بلکه برای برداشن حوله ها و استفاده از آن ها وقت بسیار کمی از ما گرفته می شود.

استفاده از ست حوله ها در محیط کار

به عنوان یک آرایشگر مردانه یا خانمی که دارای یک سالن زیبایی می باشد یا حتی فردی که یک استخر را اداره می کند، برای تهیه تعداد بالای حوله ها دچار سردرگمی هستید؟ حق با شماست، تهیه حوله حمام یا حوله استخری و حوله دست و صورت در تیراژ بالا، می‌تواند کار خیلی سختی باشد؛ چون باز هم دغدغه ما رنگ و هارمونی و زیبایی است.

حوله هنر اولین دغدغه شما را که کیفیت و دوام حوله‌ها می باشد رفع می کند. هیچکس دوست ندارد که بعد از صرف هزینه بالا و تعداد زیادی حوله که خریداری کرده است شاهد تغییر رنگ و کیفیت و سایز آن ها باشد. حوله هنر با اطمینان صد در صد از کیفیت محصولات خودش این حوله ها را با هر تعدادی که مد نظر مشتریان عزیز می باشد، با هر رنگی که می خواهند با محیط کارشان ست باشد، در اختیار آنان قرار می دهد.

سالن پیرایش مردانه ای را تصور کنید که قفسه هایی از ترکیب رنگ های گرم دارد؛ یا سالن زیبایی زنانه ای که تمام ترکیب رنگ های سرد را به زیبایی مثل جعبه مداد رنگی در کنار هم چیده است؛ این ست ها می تواند ترکیبی کاملاً سرد باشد که از آبی شروع شود و بعد از گذشتن از بنفش و آبی کمرنگ و صورتی کمرنگ به سفید برسد یا ترکیبی کاملاً گرم که از قرمز و آجری و نارنجی شروع شده و به زرد و لیمویی ختم شود.

چیدمان درست

پس دیدیم که ست کردن نه تنها کار سختی نیست بلکه اگر انتخاب های پیش روی شما درست و مناسب باشد با نشستن در منزل و محیط کار خود تنها با یک سرچ ساده درباره حوله باکیفیت، مقاوم و با سابقه در جستجویمان به حوله تبریز و حوله هنر می رسیم و خیلی راحت تمام انواع حوله های تن‌پوش ، حوله دست و صورت، حوله استخری، روسری حوله ای، لیف ، دمپایی و دستگیره حوله هنر با تنوع رنگی بی نظیر در اختیارتان قرار می گیرد.

با کمک حوله هنر، خرید کردن و ست کردن، کار خیلی ساده ای می شود. حوله هنر به شما کمک می کند که اتاق خواب های زیبای عروس خانم ها و کمدهای خانم های با سلیقه، سرویس های حمام و دستشویی و محل کسب صاحبان مشاغل مرتبط که به حوله احتیاج دارند، بدون صرف وقت زیاد و سردرگمی، برای خرید به زیباترین شکل ممکن ست و چیدمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *