مقالات

انتخاب حوله برای تبلیغات

اهمیت تبلیغات

امروزه اهمیت تبلیغات بر کسی پوشیده نیست. اگر در ابتدای تاسیس شرکت ، هتل یا کسب و کار خود هستید؛ ضروری است تا تبلیغات انجام دهید. تا به وسیله تبلیغات دیده شوید و کارتان رونق بگیرد و اگر شرکت و تجارت شما قدیمی و دارای سابقه طولانی است؛ برای حفظ این معروفیت و گسترش آن باید از تبلیغات مناسب بهره بگیرید. همچنین برای برند شدن یک بیزینس و تبدیل شدن نام شرکت شما به یک برند معتبر، به یک تبلیغات مناسب نیازمند هستید. تمام این ها دلایل منطقی ای است که بدانیم؛ باید به تبلیغات به شکل جدی نگاه کنید.

اما ما اینجاییم تا در حوله هنر به برند سازی شما کمک کنیم و در این راه به بهترین شکل همراه شما باشیم. در ادامه، به جزییات تبلیغات روی حوله می پردازیم. آیتم های زیادی در میزان موفقیت یک تبلیغ اثر گذار است. این آیتم ها به میزان شناخت شما به تجارت خود نیز مربوط است.  در زیر به مواردی اشاره می کنیم؛ که تبلیغات روی حوله را منطقی نشان می دهد.

1.هزینه ی کم

یکی از مهم ترین آیتم ها در تبلیغات، هزینه است. اینکه یک تبلیغ بتواند در عین تاثیرگذاری هزینه کمی نیز در بر بگیرد؛ بسیار مهم است. گاها تبلیغات می تواند هزینه های گزافی روی دست شرکت ها بگذارد؛ و در مواردی جواب مطلوبی را کسب نکند. یکی از تبلیغات موثر برای شرکت ها، هتل ها و… ، تبلیغات روی حوله است. تبلیغات روی حوله باعث می شود تا هزینه تبلیغات برای شما کاهش بیاید. با سفارش عمده حوله تبلیغاتی، علاوه بر کاهش هزینه ها می توانیم، بازخورد مناسبی نیز دریافت نماییم.

2.طول عمر بالا

قطعا روی میز شما هم وسایل تبلیغاتی زیادی مانند: تقویم،خودکار  و…  وجود دارد؛ که بعد از مدت کوتاهی دور انداخته می شود. زیرا عمر استفاده از آنها کوتاه است. اما تبلیغات روی حوله دارای عمر بسیار بالایی است؛ زیرا که یک حوله به طور متوسط چندین سال عمر می کند. اما کالا های تبلیغاتی ای مانند: تقویم، تی شرت و… از چنین امانی بی بهره هستند. در حالی که از حوله ها می توان در طولانی مدت استفاده کرد و آرم و برند شما مدت طولانی تری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بدین شکل اسم برند شما در ذهن استفاده کننده باقی خواهد ماند.

3.استفاده روزمره از حوله

حوله از جمله وسایل بهداشتی می باشد؛ که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. همه ما هر روز از حوله ها برای خشک کردن دست و صورت خود استفاده می نماییم و جزو وسایلی است که همواره همراه ماست. این امر باعث می شود تا آرم و برند شما که بر روی حوله هک شده است؛ هر روز دیده شود و در ذهن باقی بماند. این کار برای شما تبلیغ بلند مدت با هزینه کم را در پی خواهد داشت.

4.حوله، تبلیغی متفاوت

همه ما کالا های تبلیغاتی زیادی را دریافت کرده ایم. خیلی از کالا های تبلیغاتی، قابلیت استفاده کمی دارند. و هزینه های صرف شده برای آن گاها هدر می رود. هم چنین کالا های تبلیغاتی ای مانند تقویم ها، سالنامه ها و… بسیار تکرار شده اند. و دادن هدیه ای متفاوت برای تبلیغات می تواند به رشد این تبلیغ و بیشتر دیده شدن آن کمک کند. حوله می تواند همان انتخاب متفاوت برای تبلیغ شما باشد. زیرا که بسیار کاربردی تر است و یک وسیله بهداشتی و ضروری محسوب می شود و همچنین به دلیل قابل حمل بودن آن می تواند به همراه همیشگی فرد در درون کیفش تبدیل شود؛ و یا می تواند؛ در طرح های جذاب تولید شده و هدیه داده شود. تا بدین ترتیب نام شرکت نیز گسترش پیدا کند.

حوله هنر بهترین گزینه برای تبلیغات

حوله هنر یکی از برند های تولید حوله ایرانی است، که قابلیت تولید حوله های تبلیغاتی شما را در تعداد بالا دارد.  این حوله ها در طرح های متفاوتی وجود دارند؛ که اسم لوگو و برند شما، بر روی هر کدام از این حوله ها، با کیفیت بالا بافته خواهد شد. علاوه بر این موارد، حوله هنر مزایای دیگری دارد که برای هر حوله تبلیغاتی ضروری است و در اهمیت تبلیغات شما تاثیر گذار است و شما باید در هنگام سفارش به آن دقت نمایید. در زیر به چند ویژگی مهم اشاره می نماییم.

1.جنس و کیفیت حوله ها

جنس و کیفیت کالای تبلیغاتی شما آیتم بسیار مهمی است. چرا که نشان دهنده سطح سلیقه و کیفیت شرکت شما می باشد. کار تبلیغات نشان دادن میزان اعتبار یک برند است. و شما نمی توانید تصویر مناسبی از برند خود ارائه دهید؛ در حالی که کالای تبلیغاتی شما از کیفیت نامناسبی برخوردار است. حوله های تبلیغاتی هنر دارای جنس صد در صد پنبه بوده و از کیفیت بسیار مناسبی بهره مند است. بدلیل جنس مناسب، حساست و آلرژی ایجاد نمی کند و همچنین به علت تراکم بالا و بافت مناسب حوله، طول عمر آن بالا رفته و مدت زمان بیشتری در دسترس خواهد بود.

2.طرح ها و رنگ های متنوع

علاوه بر کیفیت که در بالا به آن اشاره نمودیم؛ ظاهر حوله ها از آیتم های مهم در تبلیغات می باشد.هنگامی که می خواهید از یک کالا برای تبلیغات خود استفاده نمایید. باید به ظاهر آن کالا بسیار اهمیت دهید. حتما برای شما هم پیش آمده است؛ که کالای تبلیغاتی ای که دریافت کرده اید را بدون استفاده رها کرده باشید. زیرا که از ظاهر آن راضی نبوده اید. و یکی مشکلاتی که باعث می شود کالاهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار نگیرند؛ بحث ظاهر آنهاست.

ظاهر یک کالای تبلیغاتی باید شیک و دلپذیر باشد. تا استفاده کننده بتواند با رضایت و به دلخواه خود از آن استفاده نماید. و این امر باعث در یاد ماندن برند شما در ذهن استفاده کننده می شود. حوله های تبلیغاتی هنر علاوه بر کیفیت مطلوب، ‌در ظاهری شیک و در رنگ های متنوع تولید می شود. و شما می توانید رنگ و طرح دلخواه خود را به ما سفارش دهید. تا لوگو و اسم شرکت و یا بیزینس شما را نیز بر روی این حوله ها هک نماییم.

3.قیمت مطلوب

تبلیغات همیشه هزینه بر بوده و مدیریت هزینه ها در تبلیغات بسیار مهم است. اما مهم تر از آن این است که این تبلیغات بتواند بیشتر از هزینه ای که برای شما داشته؛ ارزش آفرین باشد و به رشد برند شما کمک کرده و تصویر خوبی از برند شما بسازد. بسیاری از تجارت های نوپا و یا کوچک، نمی توانند هزینه های هنگفتی برای تبلیغات خود پرداخت نمایند. به همین دلیل انتخاب تبلیغاتی که ارزان تر باشد. و در عین حال کیفیت مطلوبی داشته باشد؛ بسیار اهمیت دارد.

انجام تبلیغات روی حوله می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند. حوله هنر توانایی سفارش کار شما را در تعداد دلخواه شما دارد. و به دلیل داشتن قیمت مناسب برای شما بسیار به صرفه است. و می تواند انتخاب مناسبی برای شرکت های کوچک و بزرگ باشد.

تمامی ویژگی های بازگو شده در بالا به علاوه دیگر ویژگی های مطلوب حوله های هنر مانند: جنس نخ و رنگ مرغوب، محبوب بودن حوله هنر و… می تواند دلایل قانع کننده ای برای اعتماد شما به ما باشد. حوله هنر در  طرح، رنگ و ابعاد دلخواه با اسم برند و لوگوی کار شما یک انتخاب حرفه ای برای تبلیغات است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *