مقالات

حوله پنبه ای هنر، دوستدار طبیعت

حوله پنبه ای هنر، دوستدار طبیعت

“الیاف طبیعی”، حتما این عبارت را بارها در تعریف و تبلیغاتی که از منسوجات و البسه ای با کیفیت یاد می‌شود، شنیده‌اید. الیاف طبیعی به طور کلی به دو دسته الیاف پروتئینی و الیاف گیاهی تقسیم می‌شوند. الیاف پروتئینی از حیوانات و الیاف گیاهی از گیاهان و دل طبیعت تهیه می‌شود. از الیاف طبیعی پروتئینی می‌توان به پشم و برای الیاف طبیعی گیاهی پرکاربرد و پرطرفدار به گیاه پنبه می‌توان اشاره کرد. ما در فروشگاه آنلاین حوله هنر، همگی دوستدار حیوانات هستیم از این رو کلیه محصولات ما تهیه شده از پنبه هایی با کیفیت ریسیده و رنگرزی شده است.

پنبه مرغوب روییده شده از دل مزارع طلایی به کارخانه‌ جات حوله هنر رفته و در آن جا به بهترین شکل و روش در بهداشتی ترین حالت تبدیل به نخ و سپس به حوله تبدیل می‌شوند. الیاف پنبه به عنوان یک گیاه دارای شاخصه‌های متعددی است که از جمله آن ها می‌توان به لطافت، قدرت جذب بالا، رنگ‌پذیری، دارای قابلیت پذیرش چاپ، قابل شستشو با ماشین لباس‌شویی، قابلیت خشکشویی اشاره کرد. البسه و منسوجات تهیه شده از پنبه نیز به طبع، از این موارد بی بهره نیستند و علاوه بر آن حساسیت زا نبوده و سازگاری با پوست و طبیعت مهربان نیز از موارد بسیار مهم و موثر بر سلامتی انسان و حفظ طبیعت است.

حوله هنر و کلیه محصولات فروشگاه آنلاین حوله هنر از نخ پنبه تهیه شده اند. بافت لطیف و طرح های مهیج در کنار رنگ های چشم نواز، کیفیت، ماندگاری و قیمت به صرفه این محصولات سبب شده که مشتریان ما سالیان سال با ما همراه و پشتیبان شوند.

حوله پنبه ای هنر، فروشگاه آنلاین حوله هنر

حوله هنر با قدمتی بیش از پنجاه سال، اولین حوله استاندارد ایران است که همواره همراه سلامتی شما بوده است. از گذشته تاکنون برای خانواده هنگام حمام و آب تنی و جهیزیه و هدیه به عزیزان با محصولاتی همچون تن پوش، حوله دستی، استخری و رودوشی و برای ارگان های مختلف و هتل ها در مصارف گوناگون از جمله محصولات و منسوجات حوله ای بوده است که همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین حوله هنر همگی تهیه شده از پنبه هستند. برخی از محصولات که در این فروشگاه اینترنتی عبارتند از حوله تن پوش، حوله دست و صورت، حوله استخری، حوله حمام، سرویس های حوله ای پرطرفدار و اکسسوری های حوله ای بسیار کاربردی بوده و همواره مورد قبول و رضایت مشتریان شده است.

گرچه محصولات ما همگی از پنبه تهیه شده اند با این حال خالی از لطف نیست اگر از حقیقت پنبه و منسوجات حوله ای اطلاع پیدا کنید.

منسوجات تهیه شده از پنبه و در حقیقت الیاف پنبه ای به علت گیاهی بودن بسیار هم نوا و هماهنگ با طبیعت بوده و هرگز برای طبیعت زیبا و زمین مهربان آسیبی را به همراه نخواهد داشت. از سوی دیگر منسوجات تهیه شده از الیاف طبیعی پنبه، حساسیت زا نیست. توجه به این موضوع بسیار مهم است زیرا منسوجات و البسه در تماس کامل با پوست هستند.

منسوجات پنبه ای مخصوصا حوله های پنبه ای، قدرت جذب آب بالایی داشته و به خوبی پوست و مو را خشک می‌کنند. خشک کردن بدن توسط حوله های پنبه ای مختلف حمامی، استخری و تن پوش به خوبی صورت می‌گیرد و موجب سهولت در انجام کارها و جلوگیری از سرماخوردگی می‌شود. از لطافت و خوش رنگی این محصولات نمی‌توان چشم پوشی کرد. پنبه قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد. از این رو حوله های پنبه ای هنر از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردارند.

گفتنی است که محصولات حوله هنر همگی دارای رنگ ثابت بوده و هرگز پرز نمی‌دهند. این ویژگی ها سبب می‌شود که حوله ها به راحتی توسط دست و با ماشین لباس شویی شسته شوند. بهترین روش شست و شوی حوله استفاده از آب با دمای کمتر از 40 درجه و نرم کننده ها است. استفاده از شوینده های نامرغوب سبب زبری و سفتی حوله می‌شوند. شستشوی حوله ها درصورت استفاده از لباس شویی به تنهایی باید انجام شود و در لباسشویی که فضایی کافی برای حوله ها دارد، بهتر است صورت گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *