مقالات

آموزش دوخت حوله تن پوش کودک

دوخت حوله تن پوش کودک، یکی از مجموعه درخواست هایی است که روزانه از تیم ما سوال می شود. ما بر آن شدیم تا در این زمینه مقاله ای برای شما تدوین کنیم. حوله تن پوش که با عنوان حوله پالتویی و گاهی روبدوشامبر شناخته می شود، از بهترین سبک و مدل های خشک کردن بدن و مراقبت از سلامتی پس از آب تنی و حمام است. حوله تن پوش دارای مزیت های زیادی است. برای بزرگسالان سبب سهولت و سریعتر انجام دادن کارهای روزمره همزمان با خشک شدن و گرم نگهداشتن بدن پس از آب تنی می شود.در نوجوانان معمولا پوششی دوست داشتنی است. برای کودکان که معمولا بازیگوش‌تر بوده و همچنین برای خشک کردن و مراقبت از خود نیاز به کمک بزرگترها دارند بسیار کاربردی است. حوله پالتویی برای کودکان باید به خوبی بدن را پوشش داده، خشک کرده و گرم نگه دارد.

حوله تن پوش کودک و نوجوان هنر برای همین منظور مناسب فرزندانمان طراحی شده است. تن پوش هایی در رنگ، طرح و سایزهایی که مورد پسند کودکان و نوجوانان بوده و البسه ای بسیار دوستداشتنی برای آن ها در فروشگاه آنلاین حوله هنر عرضه می‌شود. گاهی والدین تمایل دارند که خودشان حوله پالتویی برای فرزندان تهیه کنند. هنر و علاقه به خیاطی و طراحی مشتریان ما ستودنی است. از این رو با تهیه حوله متری مرغوب در کنار آموزش دوخت حوله تن پوش کودک که در ادامه خواهد آمد، فروشگاه آنلاین حوله هنر همراه شما خواهد بود.

راهنمای گام به گام و آموزش دوخت حوله تن پوش کودک

در همه جوامع بشری کودکان در حالی که محبوب ترین بوده از مراقبت و توجه بیشتری برخوردارند. نیار کودکان به توجه بیشتر کمک به رشد و حفظ سلامتی آن ها خواهد شد. والدین نیز در این زمینه حفظ و مراقبت از آن ها را در اولویت کار ها و برنامه های خود قرار می دهند. از این رو تمایل دارند که به صورت ریزبینانه پوشاک فرزندان خود را تهیه کنند. پوشاکی از جنس مرغوب و طرحی دلخواه که زیبایی و مراقبت فرزندشان را تامین کند. گفتنی است تهیه و دوخت حوله تن پوش با اندکی دقت و تلاش امکان پذیر بوده و با رعایت الگو و مواردی که در این مقاله آمده است می توانید یک حوله پالتویی خوب برای فرزندتان تهیه کنید. همچنین می‌توانید حوله تن پوش بزرگسال و حوله تن پوش کودک و نوجوان را از فروشگاه حوله هنر نیز تهیه نمایید.

الگوی دوخت حوله تن پوش کودک

  1. قدم اول: تهیه حوله مرغوب با رنگ و طرح دلخواهتان
  2. قدم دوم: تهیه الگوی دوخت مدل دلخواهی که برای حوله پالتویی در نظر دارید
  3. قدم سوم: اندازه گیری دقیق سایز فرزندنتان
  4. قدم چهارم: رسم الگو متناسب با سایز های اندازه گیری شده
  5. قدم پنجم: برش الگو عقب و جلوی تن پوش
  6. قدم ششم: برش جیب ها و سپس شروع دوخت از جیب های تن پوش و قرار دادن آن بر روی برش جلویی تن پوش
  7. قدم هفتم: برش و دوخت کمربند
  8. قدم هشتم: دوخت شانه های تن پوش؛ پشت لباس را به دو قسمت جلو در درز شانه محکم کنید. درز شانه را با درز 3.8 اینچ بدوزید.
  9. قدم نهم: آستین ها را به بدنه اصلی روپوش وصل کنید. برای انجام این کار، نقطه مرکزی قطعات آستین خود را که قبلاً بریده‌اید پیدا کرده و استین را با درز شانه به طور دقیق متصل کنید.
  10. قدم دهم: نهایتا دوخت سایر برش‌ها را به دقت و مطابق الگو انجام دهید.

نکات آموزش دوخت حوله تن پوش کودک

  1. قبل از برش و دوخت حوله بهتر است آن را شستشو دهید. این کار سبب استحکام دوخت می شود. علاوه بر این شستشو قبل از دوخت سبب می شود که تن پوش پس از شستشو تغییر حالت احتمال نداشته باشد.
  2. پس از شستن پارچه، قطعات الگوی خود را بردارید و لیست برش ها را دنبال کنید. شما در این آموزش دوخت حوله تن پوش کودک، قطعات الگوهایی برای جلو و عقب روپوش، جیب، کمربند و آستین‌ها دارید.

ما در مجموعه فروشگاه آنلاین حوله هنر، همراه شما در خرید حوله متری و همچنین حوله تن پوش کودکان و نوجوانان شما هستیم. حوله های هنر پرز و رنگ نداده و به سادگی با دست و ماشین لباس شویی شست و شو می‌شوند. برای اطلاع از روش شستن حوله با ماشین لباسشویی می‌توانید مقاله نحوه شستشوی حوله را مطالعه نمایید. باید به این نکته مهم که حوله های هنر از پنبه بوده و به همین دلیل برای فرزندانمان حساسیت‌زا نیست. همچنین محصولات حوله هنر قابلیت ست کردن دارند و اکسسوری هایی مانند روسری حوله ای و دمپایی حوله ای و همچنین حوله های شخصی مانند دستی، استخری، حمامی، مخصوص آشپزخانه نیز از جمله محصولاتی است که توسط فروشگاه آنلاین حوله هنر عرضه می شود.

2 نظر در “آموزش دوخت حوله تن پوش کودک

  1. مهتاب احمدی گفت:

    سلام خداقوت
    برای خرید الگو باید چطور درخواست بدهیم

    1. حوله هنر گفت:

      لطفا به شماره 09356707078 در واتس آپ پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *