مقالات

بهترین مارک حوله باشگاهی ایرانی کدام است؟

حوله باشگاهی ایرانی یکی از بهترین انتخاب های همراه ورزشکاران است. حوله هنر به عنوان بهترین برند ایرانی شناخته شده در زمینه منسوجات است. این برند حوله هایی در ابعاد و طرح های مختلفی ارائه می دهد که از بالاترین و بهترین کیفیت برخوردارند. قطعا یکی از بهترین تولیدات این برند حوله های ورزشی هستند. حوله های ورزشی اسپرت برای استخر، باشگاه، مسابقات دو، پیاده روی، بدنسازی در طرح ها و رنگ های متنوع قرار دارند. در ادامه به برخی از بهترین حوله های ورزشی که علاوه بر مصارف شخصی، هدیه ورزشی اورجینال محسوب می شوند به شما معرفی شده است.

حوله باشگاهی مخصوص تردمیل ابعاد 75 در 40

حوله مخصوص تردمیل هنر با ابعاد 75 در 40 سانتی متر در سبک های ژاکارد و موهر است. این حوله که در دسته حوله های دست و صورت سایز بزرگ هنر است بسیار مناسب برای باشگاه است و هنگام دویدن بر روی تردمیل می توانید از این حوله استفاده کرده و به سادگی به دور گردن انداخته و از ریزش عرق بر روی پیراهن و دستگاه جلوگیری کرده و همچنینی از سلامتی خود مراقبت کنید.

حوله ورزشی مخصوص پیاده روی ابعاد 65 در 35

حوله مخصوص پیاده روی باید به راحتی در کیف یا کوله قرار گیرد. برای استفاده به سادگی قابلیت حمل داشته باشد. این نوع حوله با ابعاد 65 در 35 در دسته حوله های دست و صورت کوچک هنر قرار دارد.این نوع حوله ابگیری و لطافت بالای دارد. پنبه ای است و برای شما حساسیت زا نخواهد بود.

حوله-تردمیل-هنر

حوله ورزشی مخصوص کوهنوردی ابعاد 55 در 30

کوهنوردان اغلب باید از لوازم کم حجم و سبک استفاده کنند. اگر یک کوهنورد حرفه ای هستید حوله یکی از اقلام ضروری و همراه شما می تواند باشد. این نوع حوله در دسته حوله های دست و صورت خیلی کوچک قرار دارد که طرح های متنوع در دو نوع ژاکارد و موهر دارد و برای هر سلیقه ای مناسب است. ابعاد این حوله برای همراهی شما در کوهنوردی و قرار گیری در کوله بسیار مناسب است. این حوله بسیار با دوام بوده و هرگز پرز و رنگ نمی دهد.

حوله ورزشی مخصوص شنا ابعاد 73 در 140

حوله های استخری باید ابگیری بالایی داشته باشند. دوام بالایی داسته باند و پرز و رنگ ندهند. خوش رنگ و رو باشند و لطافت داشته باشند. این نوع حوله ها در ابعاد 73 در 140  برای اقایان  در دسته حوله های استخری بزرگ و در ابعاد 57 در 120 سانتی متر در دسته حوله های استخری کوچک برای خانم ها هستند. بسیار کاربردی و مقرون به صرفه و زیبا بوده و دوام وکیفیت بالایی برخوردارند.

کلام آخر

بهترین مارک حوله باشگاهی مربوط به حوله هنر بوده که یک برند ایرانی اصیل با بیش از 60 سال سابقه است. ما در فروشگاه انلاین حوله هنر به شما بهترین جنس ها را با بالاترین کیفیت و بیشترین کاربرد ارائه می دهیم. حوله های هنر بهترین هدیه ورزشی اورجینال است. برای مشاوره در این زمینه می توانید از راه های ارتباطی نظیر واتساپ، سایت، اینستاگرام ما استفاده کنید. ما همراه شماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *