دسته‌بندی نشده

حوله جهیزیه

حوله جهیزیه از بهترین و کاربردی ترین بخش های جهاز برای عروس و داماد ها محسوب می شود. خرید کالا خواب و حمام از لذت بخش ترین بخش های خرید جهیزیه است . هنگام خرید با بخش وسیعی از رنگ ها و طرح ها رو به رو می شوید که هر کدام به گونه ای چشم نوازی و دل نوازی می کنند.

بنابراین ، این خرید گرچه لذیذ است با این حال گاهی تصمیم گیری را دشوار می کند. ما در فروشگاه آنلاین حوله هنر بهترین راهنمایی ها را برای مشتریان و مخاطبان خود داریم. با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین حوله جهیزیه راهنمایی کنیم.

  • انتخاب رنگ های روشن

معمولا برای جهیزیه رنگ های روشن نظیر سفید ، کرم و طوسی روشن و شیری  انتخاب می شود. این رنگ ها معمولا به خوبی و به سادگی با سایر کالاهای خواب و بهداشتی ست می شوند و با این حال می توان رنگ های شاد و انرژیک نظیر قرمز و صورتی نیز در کنار این رنگ ها استفاده کرد و یک ترکیب رنگ چشم نواز و یک ست دو نفره ترتیب داد. ترکیب رنگ زرشکی و سرمه ای ، شکلاتی و شیری ، طوسی و سفید و… ست های دونفره ای خوش رنگ و لعاب مخصوصا برای حوله تن پوش برای جهیزیه عروس بسیار مناسب خواهند بود.

  • انتخاب طرح های زیبا

گاهی سادگی و گاهی طرح دار بودن سبب زیبایی بیش از پیش برای مشتریان است و این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و برای افراد مختلف، انتخاب هر نوع از این موارد متفاوت خواهد بود. برای جهیزیه عروس گاهی از حوله های طرح دار و گل دوزی شده و گاهی از حوله های ساده و تک رنگ که اغلب رنگ های روشن دارند استفاده می شود.

اگر سرویس با رنگ های روشن تهیه می کنید انتخاب حوله هایی که در عین سادگی اندگی گلدوزی و گیپور در ان ها به کار رفته باشد حتما نتیجه ای خوشحال کننده برای شما خواهد داشت.

  • انتخاب تمام و کمال

حتما “انتخاب تمام و کمال” تصمیمی درست برای تهیه حوله جهیزیه برای شما خواهد بود. انتخاب تمام وکمال یعنی انتخابی که بسیار کاربردی و کامل برای استفاده باشد. این نوع انتخاب معمولا به لحاظ قیمتی به صرفه تر خواهد بود.انتخاب مجموعه ای حوله ها یک سرویس حوله جهیزیه زیبا و کامل را به همراه دارد.

سرویسی شامل حوله های پالتویی ، حوله استخری و حمام، حوله دست و صورت ، پاپوش حوله ای و روسری حوله ای و حوله جیبی از بهترین نمونه های حوله جهیزیه عروس خواهد بود. این کار سبب کاهش هزینه ها شده و علاوه بر زیبا و کاربردی بودن جنبه اقتصادی به صرفه ای دارد.

حوله جهیزیه عروس

  • انتخاب برندی اصیل

انتخاب برندی اصیل که سال ها ازموده شده و مورد اعتماد است از دیگر شاخصه هایی است که هنگام خرید حوله جهیزیه باید به آن توجه کنید. انتخابی که از کیفیت و دوامی بالا و هزینه ای به صرفه برخوردار باشد را حتما مد نظر قرار دهید. فروشگاه انلاین حوله هنر عرضه کننده انواع حوله با بهترین مارک ایرانی است که بیش از 60 سال سابفه همراهی شما را دارد و حتما در خاطرات کودکیان حضور دارد.

کلام اخر

ایران کشوری با اداب و رسوم متنوعی است که اعیاد، عروسی، هدیه و تهیه جهیزیه.از مهمترین و پر رنگ ترین بخش های این مراسم به شمار می رود. ما با در نظر گرفتن اقلام کاربردی و.به صرفه شیرینی این شادباش ها را دو چندان کنیم.فروشگاه انلاین حوله هنر همراه لحظه های شاد شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *