مقالات

کارخانه حوله هنر

کارخانه حوله هنر واقع در شهر تبریز بیش از شصت سال سابقه داشته  و در طی این سال ها همراهی اصیل و ماندگار در خانه های ایرانی بوده است. این کارخانه واقع در جاده آذر شهر بوده و بیش از 4 هزار متر مساحت دارد. کارخانه حوله هنر انواع حوله های پنبه ای در طرح و رنگ های متنوع را به بازار عرضه کرده است.

هم اکنون شما می توانید در فروشگاه آنلاین حوله هنر بخشی از این تنوع محصول را ملاحظه کنید. حوله هنر در بافت های ژاکارد و موهر حوله های مختلفی نظیر حوله دستی، حمامی، رودوشی، تن پوش و پاپوش، روسری، دستگیره و دستمال و… ارائه می دهد. نکته حائز اهمیت اینکه این حوله ها صد در صد از نخ پنبه ساخته شده است.

این محصول به علت پنبه ای بودن هرگز اسیبی به طبیعت وارد نکرده و علاوه بر این برای پوست و موی شما حساسیت زا نخواهد بود. همچنین استفاده از رنگ های درجه یک ری اکتیو سبب شده تا این حوله های پنبه ای ارزشمند بوده و سال ها با حفظ رنگ و بدون ایجاد حساسیت در کنار شما باشد. حتما می دانید که دوام یک خرید سبب می شود تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مشتریان حوله هنر همگی به مشتریان دائمی این مجموعه تبدیل شده و دوستان قدیمی ما هستند. گفتنی است تنوع در محصولات حوله هنر محدود به طرح و رنگ نمی شود بلکه شاهد تنوع در سایز نیز خواهید بود. حوله دست و صورت در پنج سایز بچه گانه، کوچک ، متوسط، بزرگ، سوپر دستی ، حوله حمام در سایز های بزرگ و کوچک است .

همچنین حوله استخری در سایز های بزرگ و کوچک ، حوله تن پوش در سایز های 60 ، 70 ، 80 ، 90 و 100 برای کودکان و نوجوان و در سایز های اسمال، مدیوم و لارج و ایکس لارج و دو ایکس لارج برای بزرگسالان ، همچنین حوله های مربعی، دستمال حوله ای ، روسری حوله ای و پاپوش حوله ای نیز از دیگر محصولات تولید شده توسط کارخانه حوله هنر است.

شایان ذکر است تنها نماینده رسمی این کارخانه خیابان 17 شهریور بوده که فروش حضوری داشته و فروشگاه انلاین حوله هنر نیز فروش انلاین این کارخانه را بر عهده دارد. شما حضورا و همچنین با استفاده از وب سایت این مجموعه می توانید به سادگی خریدی مطمئن داشته باشید. در ادامه برخی از محصولات پرفروش و پرطرفدار حوله هنر برایتان به تفصیل آمده است.

 

حوله تن پوش هنر :

حوله تن پوش برای کلیه سنین بهترین و ساده ترین روش خشک کردن و مراقبت پس از آبتنی است. در میان کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان این نوع حوله بسیار محبوب است. از خریدهای فردی که بگذریم خرید سرویس حوله تن پوش نیز برای عروس و داماد ها از جمله قسمت های اصلی خرید جهیزیه به شمار می رود.

حوله رو دوشی هنر :

حوله  رودوشی همراه ورزشکاران بوده و بعد از شنا به خوبی بدن شما را خشک می کند. این نوع حوله ابگیری بالایی دارد و همچنین بدن شما را پوشش می دهد. به سادگی در کوله و ساک ورزشی قرار می گیرد.

حوله حمام هنر :

حوله حمام هنر که بزرگترین ابعاد را در میان حوله ها دارد از بهترین نمونه های حوله حمام است که با طرح و رنگ بی نظیرش در کنار کیفیت بالای آن، بسیار پرفروش بوده و طرفداران خود را دارد.

اکسسوری های حوله هنر :

حوله های مربعی، پاپوش حوله ای، روسری حوله ای، دستمال حوله ای ، دستگیره حوله ای از جمله اکسسوری های حوله هنر هستند که همانطور که از نامشان پیدا است کاربردهای فراوان دارند. غالبا در سرویس جهیزیه علاوه بر حوله تن پوش، حوله دستی، حوله استخری و پاپوش و روسری حوله ای انتخاب می شود تا یک سرویس درجه یک برای عروس و داماد ها تدارک دیده شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دیگر حوله فروشگاه، به مقاله حوله میکروفایبر مراجعه کنید.

 

روش های فروش :

کارخانه حوله هنر، همانطور که پیش تر گفته شد فقط در تهران خیابان هفده شهریور نمایندگی داشته  و به صورت حضوری و از طریق وب سایت به صورت اینترنتی محصولات را عرضه می کند.  محصولات به صورت عمده و خرده ارائه می شوند.

فروش خرده :

فروش خرده به روش حضوری و اینترنتی از طریق همین وب سایت یعنی فروشگاه انلاین حوله هنر صورت می گیرد.

فروش عمده :

جالب توجه است که فروش عمده نیز از طریق نمایندگی 17 شهریور و همچنین وب سایت فروشگاه انلاین حوله هنر انجام می پذیرد. همچنین شما می توانید از طریق تماس با شماره 02122698806 برای خرید عمده اقدام کنید. همکاران ما در این مجموعه به خوبی به شما مشاوره خواهند داد.

کلام آخر :

حوله هنر با بیش از 60 سال اعتبار با افتخار، برندی ایرانی و در جه یک در زمینه تولید حوله است. قدمت ما به قدمت مشتریان ما است. از گذشته تا کنون دوام، کیفیت، زیبایی و ماندگاری حوله های ما بر سر زبان ها است. با نگاهی به محصولات ما در این فروشگاه می توانید از تنوع و کیفیت محصولات ما مطلع شوید. حوله هنر انتخابی اصیل

3 نظر در “کارخانه حوله هنر

  1. شرمین کیخسروپور گفت:

    سلام من دوتا حوله برای دخترهام خریدم و راضی هستم. هم از جنس خوب از پیگیری و هم ارسال به موقع و قیمت مناسب تر نسبت به بقیه ی برندها.

  2. ساناز گفت:

    سلام لحظاتتون بخیر و شادی
    سوالی که من باهاش چندین وقته مواجهم اینِ:
    شما همون برند حوله هنر/هوله هنر هستین درسته؟
    خب وقتی همون اول نوشتین حوله هنر چرا دوباره با غلط املایی نوشته شده؟
    اصلا فلسفه این اسم و برند چیه؟

    1. حوله هنر گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله حوله هنر هستیم

      حوله در فرهنگ لغت معین همین حوله معمول است که استفاده می‌کنیم
      و هوله در فرهنگ لغت معین پارچه پرزداری است که آب رو به خودش میگیره

      جفتش درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *