blog

کسب و کارهایی با حوله تبلیغاتی هنر

مشاغل موفق با تبلیغات حوله ای

تمامی تجارت ها برای دیده شدن نیازمند تبلیغات مناسب هستند. تبلیغات بر روی حوله علاوه بر صرفه اقتصادی، دارای مزایای فراوان دیگری نیز است. در ادامه تجارت ها و شرکت هایی که استفاده از حوله های تبلیغاتی برای آن ها مناسب تر است، معرفی و شرح داده شده اند.

هتل ها

حوله ها از مهم ترین وسایل برای استفاده در هتل ها می باشند. حوله ها در ابعاد مختلف، از جمله وسایل بهداشتی ضروری است که باید در هتل ها وجود داشته باشد. کیفیت و ظاهر مناسب حوله های موجود در یک هتل نشان دهنده کیفیت هتل است. حوله های یک هتل، علاوه بر نکات بهداشتی باید ظاهر مناسبی داشته باشد. و علاوه بر داشتن کیفیت مناسب دارای استاندارد های لازم جهت حفظ بهداشت مشتریان باشد.

اما نکته بسیار مهم در مورد حوله های موجود در هتل، هک شدن اسم هتل بر روی حوله است. هتل ها عموما دارای حوله هایی یکدست به رنگ های روشن می باشد. که این رنگ روشن به حفظ بهداشت آن کمک خواهد کرد. اما بر روی این سفیدی و رنگ روشن باید طرحی در نظر گرفته شود. این طرح علاوه بر این که حوله را از یکنواختی در می آورد؛ بلکه باعث قرار گیری اسم و لوگوی هتل نیز می شود. هتل ها برای اینکه بتوانند در یاد مشتری بماند؛ نیاز دارد تا اسم خود را بر روی حوله ها هک کرده باشد.

هم چنین هک کردن اسم هتل بر روی حوله ها نشان دهنده این موضوع است که هتل برای خود و مشتریان خود ارزش قائل است. با توجه به تمامی دلایل گفته شده در بالا می فهمیم که استفاده از حوله تبلیغاتی در هتل ها ضروری است.

حوله های تبلیغاتی هنر با جنس تمام پنبه دارای کیفیت مناسبی می باشد و آمادگی تولید حوله های هتل در تعداد و طرح دلخواه شما را دارد.

کارخانه ها و ارگان ها

کارخانه ها و ارگان های دولتی همواره دارای کارمند های زیادی می باشند. که هر ساله برای کارمند های خود، در مناسبت های مختلف کادو هایی در نظر می گیرند. این کادو ها از سالنامه های عید گرفته تا خودکار و وسایل دیگری است که به کارکنان اهدا می شود. این کالا ها مختص همان ارگان و یا کارخانه تهیه می شود و اسم و آرم کارخانه و یا ارگان روی این کالا ها ثبت می شود. اما یکی از کالا هایی که می شود در میان هدایای کارکنان قرار بگیرد؛ حوله است.

حوله با اندازه های مختلف جیبی، دست و صورت و… می تواند هدیه مناسبی برای کارکنان باشد. زیرا که حوله یک وسیله ی بهداشتی است که همواره همراه با کارکنان است. و می تواند به خوبی یاد آور اسم کارخانه و ارگان شما باشد و هم چنین قابلیت این را دارد که تبدیل به یک هدیه مناسب شود. حوله ها را می توان در اندازه دلخواه در رنگ های متنوع سفارش داد و اسم کارخانه و ارگان را با طرحی زیبا همراه با لوگوی شرکت بر روی آن بافت تا هدیه ای ماندگار برای کارکنان شما باشد.

دفتر ها و شرکت های خصوصی

دفتر ها و شرکت های خصوصی معمولا دارای کارمندهای کمتری هستند. این شرکت ها می توانند از حوله های تبلیغاتی با لوگوی شرکت خود برای هدیه به کارمندان استفاده نمایند. همچنین می توانند از این کالا برای هدیه به مشتری استفاده نمایند.

هدیه دادن به مشتری باعث ثبت خاطره خوب در ‌ذهن او می شود و نشان دهنده احترام به مشتری و حسن نیت شرکت می باشد. شما می توانید از حوله های تبلیغاتی هنر برای هدیه دادن به مشتری خود استفاده نمایید. این حوله ها را می توانید در رنگ های متنوع با لوگو و اسم انحصاری شرکت خود تهیه نمایید. و در بسته بندی های جذاب به مشتری خود هدیه دهید. از مزایای این کار می توان به طول عمر بالای حوله اشاره کرد. طول عمر بالای حوله ها باعث افزایش استفاده آن ها توسط مشتری می شود. و این امر باعث ماندگاری اسم شرکت شما در ذهن مخاطب خواهد شد.

استخر ها

استخرها از جمله مواردی هستند که به داشتن حوله نیازمندند. همه استخرها باید حوله هایی را در اندازه های مختلف داشته باشند. حوله ها در استخر، نشان دهنده میزان بهداشت استخر است. و علاوه بر نکات بهداشتی که رعایت آن ها ضروری است؛ این حوله ها باید دارای ظاهر زیبایی نیز باشند. ظاهر حوله های یک استخر نشان دهنده میزان احترام به مشتری می باشد. اما استخرها نیز مانند هتل ها باید حوله های اختصاصی خود را داشته باشند. به این شکل که اسم استخر می تواند با طرح دلخواه شما بر روی حوله ها هک شود.

هک شدن اسم استخر بر روی حوله ها باعث می شود؛ استخر شما جلوه بهتری داشته باشد و نام استخر در ذهن مشتری باقی بماند. به همین دلیل باید علاوه بر انتخاب حوله ها با جنس و کیفیت مناسب، به فکر ظاهر آن نیز باشید. حوله ها در رنگ های روشن با قرار گیری طرح و اسم استخر می تواند انتخاب مناسبی برای استخر شما باشد.

آرایشگاه ها

آرایشگاه ها باید برای حفظ بهداشت از وسایل بهداشتی متعددی بهره مند باشند. یکی از مهم ترین این وسایل حوله ها هستند. حوله ها در آرایشگاه ها، نقش حیاتی را از نظر بهداشتی ایفا می کنند. برای انتخاب حوله های آرایشگاه باید به جنس و کیفیت حوله ها توجه کرد. جنس حوله ها باید به شکلی باشد که برای مشتری ایجاد آلرژی و حساسیت ننماید. جنس پنبه، بهترین جنس برای حوله ها هستند. هم چنین باید توجه داشت تا حوله های آرایشگاه از تراکم و بافت مناسبی برخوردار باشند تا پرز نداده و عمر بالاتری داشته باشند.

علاوه برکیفیت حوله ها در آرایشگاه، ظاهر حوله ها بسیار اهمیت دارد. چرا که ظاهر وسایل بهداشتی نشان دهنده کیفیت یک آرایشگاه است. ظاهر وسایل بهداشتی علاوه بر تمیزی باید نشان دهنده میزان سلیقه آن آرایشگاه در موارد زیبایی است. هنگامی که حوله های یک آرایشگاه مخصوص همان آرایشگاه طراحی شده باشد؛ نشان دهنده ارزش آن مرکز زیبایی خواهد بود.

برای این کار می توان حوله ها را در طرح ها و رنگ های مختلفی سفارش داد. و سپس بر روی آن طرح و لوگوی مخصوص آرایشگاه را هک کرد. بدین ترتیب حوله های اختصاصی آرایشگاه در طرح شیک و مورد نظر خودتان پدید خواهد آمد.

اسپا و مراکز زیبایی

امروزه به خاطر اهمیت زیبایی پوست صورت و بدن مراکزی تحت عنوان اسپا شکل گرفته است. نام اسپا از شهری در بلژیک گرفته شده که دارای چشمه های آب معدنی با خواص درمانی است. اسپاها خدماتی چون ماساژ، مراقبت از پوست و درمان پوست انجام خواهند داد. تمامی اسپاها و مراکز زیبایی پوست، باید در وسایل بهداشتی خود، حوله با اندازه های متفاوتی داشته باشند. و کیفیت حوله های این گونه مراکز بسیار اهمیت دارد. اما علاوه بر کیفیت، مهم است که حوله های این مراکز دارای ظاهر منحصر به فرد باشد. ظاهری که فقط مختص آن مرکز بوده و در جای دیگر تکرار نشود.

این منحصر به فرد بودن با سفارش حوله های اختصاصی با طرح های اختصاصی امکان پذیر است. شما می توانید حوله های خود را در اندازه های مختلف با هم ست نمایید. و پس از انتخاب طرح و رنگ دلخواه خود، آرم و اسم مرکز خود را بر روی حوله ها هک نمایید. این کار نشان دهنده ی میزان احترام شما به کار خود و مشتری است. و اسم مرکز شما در ذهن مشتری ثبت خواهد شد.

باشگاه ها

باشگاه ها نیز برای حفظ بهداشت نیازمند حوله هایی هستند. که در کاربرد های متفاوتی از آن ها استفاده می کنند. این حوله ها در ابعاد متفاوت بر خشک کردن دستگاه ها، استفاده مربیان و مشتریان و… مورد استفاده قرار می گیرند.

باشگاه ها نیز از جمله مشاغلی هستند که می توانند از حوله های انحصاری خود استفاده نموده و اسم باشگاه خود را بر روی حوله هایشان هک نمایند.

حوله هنر با جنس ۱۰۰٪ پنبه آمادگی پذیرش انواع سفارش حوله برای تجارت شما در طرح و تعداد دلخواه شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *